Roei, zeil en wrikwedstrijden 2005

Van de jaarlijkse roei, zeil en wrikwedstrijden hebben we dit jaar een weekendje gemaakt! Het was mooi weer en we hebben dan ook een erg leuke zaterdag en zondag er van kunnen maken.

Zaterdag was het al vroeg afspreken om op tijd bij de opening te zijn. Om 9 uur hadden we al afgesproken om met de Vidar naar de opening te varen.

Na de opening hadden we nog 20 minuten voor de start, dus dat was even haasten! Maar gelukkig op tijd gestart en twee wedstrijden gezeild waarbij we zelf de wind moesten verzorgen….

Na de zeilwedstrijden was er nog genoeg tijd om even te genieten van het lekkere weer. Het water is ook nog lekker warm!

Van al dat zwemmen hadden we honger gekregen, tijd dus om af te reizen naar het clubhuis om lekker te eten.

Na het eten gingen we weer naar Bibo om met de vidar en de Ran naar de drijf in bioscoop te gaan op het Nieuwe meer!

Na de bioscoop terug naar het clubhuis en lekker slapen. De volgende ochtend weer om 7 uur op om naar de sluis af te reizen die naar de bosbaan gaat. De Vidar bleek net zo lang als dat de sluis breed is… Of toch niet helemaal?

Naam: patty
heeeyy mensen! het was eggt leuk! vooral bart die ons met zn uitsuwende ogen en een rood hoofd stond aan te moedigen:P haha nou we heben weel lol gehad.. -XxX- patty
Datum en tijd: 25/09/2005 11:29

Naam: Sjoerd
Bartjuh.. ff een correctie: We hadden gegeten, en niet we hadden lekker gegeten!!
Datum en tijd: 24/09/2005 19:23

Naam: Letty
Was weer erg gezellig en goed weer, wil nog wel ff melden dat de foto’s van de Vidar van mijn camera afklomstig zijn. Die en veel meer foto’s kunnen jullie ook bekijken op http://ffvdelft.speed.planet.nl/coppermine en een paar filmpjes van jullie bootje in de sluis op http://ffvdelft.speed.planet.nl/copper. Kan zijn dat de server even uit de lucht is, maar kom dan gewoon de volgende dag ff langs! Groetjes! www.ScoutingHolendrecht.info
Datum en tijd: 19/09/2005 15:05

Naam: syl
het zag er allemaal gezellig uit!!!! helaas heb ik de pret moeten missen…rox en ik lagen met koorts op bed…maar ik zie jullie zaterdag weer!!!
Datum en tijd: 16/09/2005 12:24

Naam: iris
Haay mensen!! nou ziet der gezellig uit hoor;) Ik kom egt nog keertje langs ik beloof het:D XXXX Iris
Datum en tijd: 14/09/2005 19:21

Naam: sanne
Het was Egt supper Gezelliew En heb Nu spierPijn mAar Komt Wel weer gOed:P dag dag
Datum en tijd: 14/09/2005 17:47

Naam: matman
het was egt een vet leuk kamp alleen ben er wel moe van:P
Datum en tijd: 14/09/2005 16:56

Naam: Bart
Heb inmiddels een paar foto’s van de Vidar in de sluis gevonden, maar er komen er nog meer (en betere)! Vond het gezellig!!!
Datum en tijd: 14/09/2005 12:34

Naam: kimmethu rt
waarom heb je die foto er niet op gezet bart dat ik melk spuug:?
Datum en tijd: 13/09/2005 18:31

Naam: Maarten
Ziet er allemaal verdomd gezellig uit ;). Jammer dat ik er pas vanaf zondag middag bij kon zijn. Heb ik het grootste gedeelte van de pret gemist. Groetjes Maarten
Datum en tijd: 12/09/2005 15:21

Laat een reactie of bijschrift achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *