De leiding, Wilde Vaart en andere vrijwilligers gingen dit jaar weer samen op pad. Een hechte en gezellige groep, waarvan veel mensen elkaar al jaren kennen. Dat merk je meteen: ontspannen sfeer, veel grappen en vooral heel veel gezelligheid.
Deze keer geen zeilen, kamperen of buiten koken, maar lekker luxe naar Keulen! Slapen in een hostel, Duits eten proeven en samen cultuur snuiven in de stad.
Het was weer een topweekend! Volgend jaar weer!
























