Stedentrip 2026

De leiding, Wilde Vaart en andere vrijwilligers gingen dit jaar weer samen op pad. Een hechte en gezellige groep, waarvan veel mensen elkaar al jaren kennen. Dat merk je meteen: ontspannen sfeer, veel grappen en vooral heel veel gezelligheid.

Deze keer geen zeilen, kamperen of buiten koken, maar lekker luxe naar Keulen! Slapen in een hostel, Duits eten proeven en samen cultuur snuiven in de stad.

Het was weer een topweekend! Volgend jaar weer!

Laat een reactie of bijschrift achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *