Het zomerseizoen is weer begonnen!
De eerste opkomsten zaten meteen vol actie: veel zeilen in de houten lelieschouw, oefenen, lachen en natuurlijk lekker het water op. Daarna stond het WSA-weekend op de planning: twee dagen zeilen met instructeurs, waar iedereen hard heeft gewerkt aan zijn of haar zeilskills. En met resultaat: bijna iedereen haalde een zeildiploma, sommigen zelfs WSA 4, het hoogste niveau dat ze konden halen! 💪
Als kers op de taart gingen we daarna door naar de Kaagcup. Een druk, leerzaam en vooral superleuk begin van het zomerseizoen!
We hebben al weer zin in zomerkamp!


























