WSA weekend – Kaagcup – Eerste opkomsten zomerseizoen

Het zomerseizoen is weer begonnen!

De eerste opkomsten zaten meteen vol actie: veel zeilen in de houten lelieschouw, oefenen, lachen en natuurlijk lekker het water op. Daarna stond het WSA-weekend op de planning: twee dagen zeilen met instructeurs, waar iedereen hard heeft gewerkt aan zijn of haar zeilskills. En met resultaat: bijna iedereen haalde een zeildiploma, sommigen zelfs WSA 4, het hoogste niveau dat ze konden halen! 💪

Als kers op de taart gingen we daarna door naar de Kaagcup. Een druk, leerzaam en vooral superleuk begin van het zomerseizoen!

We hebben al weer zin in zomerkamp!

Laat een reactie of bijschrift achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *